Briose si Smoothie Ciocolatos

Duminica v-am promis ca voi reveni cu o reteta de brownie. Ei bine, reteta pe care am incercat-o nu mi-a placut foarte mult, prin urmare nu s-a calificat sa fie prezentata pe blog. Lui Dragos i-a placut. Este buna, dar nu m-a impresionat. Mi s-a parut si greu de digerat, datorita continutului ridicat de proteine.

 Anyway, m-am consolat cu aceste briose super gustoase.

 

Le-am facut dupa reteta prajiturii fit, doar ca am adaugat cacao organica in compozitie si am inlocuit mierea cu sirop de artar. Am turnat compozitia in tavita pentru briose, le-am copt 10 minute si iata-le:

 

Le-am facut o glazura dintr-un avocado bine copt, blenduit cu sirop de artar, mesquite (l-am cumparat de la casa Rawz, il ador pentru aroma de caramel) si pudra de cacao cruda. Ciocolatos si incredibil de gustos. Am decorat apoi cu alune de padure si goji berries. Sanatos si gustos!

Daca va lipseste vreunul dintre ingrediente, nu va descurajati, inlocuiti-l cu ce aveti prin casa!

 Si daca vreti sa va rasfatati cu o bautura  sanatoasa, cremoasa si ciocolatoasa, va prezint bautura mea preferata: Smothie Ciocolatos.

 Eu il consum numai dupa antrenamente intense, datorita continutului ridicat de carbohidrati. Din pacate nu am poze pentru el, dar promit sa revin cu poze. Nu am reusit inca dupa mutare sa-mi refac lightboxul, cutia magica ce m-a ajutat pana acum sa-mi pozez cu usurinta produsele. Prin urmare stau mai prost momentan la capitolul poze.     

 Aveti nevoie de:

              2/3 de cana de lapte de cocos(bio, marca Rapunzel au la Naturalia sau il puteti prepara in casa, reteta aici)

              o banana foarte bine coapta

              2 linguri de fulgi de ovaz organici

              pastaie de vanilie(folosim mijlocul pastaii)

              o lingura de cacao organica si raw(casa Rawz)

 Blendam si servim. Ingredientele sunt pentru o singura portie. Pentru doua bauturi, dublati cantitatile. Este delicios, se prepara rapid si este plin de nutrienti valorosi. La vara intentionez sa transform acest smoothie in inghetata. Daca nu aveti lapte de cocos, puteti folosi lapte de vaca, insa laptele de cocos ii da o textura apropiata de cea a inghetatei. Daca va place mai dulce il puteti indulci cu miere sau cu sirop de artar. Puteti renunta la cacao, pentru un smoothie vanilat. Puteti sa-i adaugati scortisoara. Il puteti adapta gusturilor voastre.La final, in cupa de servire, eu presar deasupra shake-ului cateva boabe sfaramate de cacao(cacao nibs, de la casa Rawz) pentru o textura crocanta.

 Fug sa-mi aplic o masca tratament pentru par(by SportyChoco, evident).

Astazi voi pregati aceasta supa crema de usturoi pentru Dragos. Voi folosi usturoi verde si voi inlocui smantana cu iaurt cremos homemade(facut de mine), pentru o supica mai lejera.  

Sa aveti o zi minunata!

Update: V-am promis poze cu Smoothie cel Ciocolatos. Ei bine iata-l:

L-am ornat cu cacao nibs, seminte de chia si capsuna. Foarte potrivit pentru refacerea dupa un antrenament intens. Semintele de chia sunt hidratante si bogate in minerale. Sunt preferatele mele si le includ de cate ori am ocazia in snackurile de dinainte sau dupa antrenamente.  

About sportychoco

Raw food, Sport, Handmade Cosmetics
This entry was posted in Retete. Bookmark the permalink.

3 Responses to Briose si Smoothie Ciocolatos

  1. Adi Hadean says:

    salut
    sugerez să folosești usturoi matur, cel verde e prea fibros și nu dă rezultate:) (nu te îngrijora, nu va fi o supă prea grea ori prea tare, fierberea îmblânzește usturoiul) .).

    • sportychoco says:

      buna,
      iti multumesc pentru sugestii; voi tine cont de ele, pentru ca vreau sa savurez o supa delicioasa!stiu ca fierberea imblanzeste usturoiul; il adaug de cate ori am ocazia in supele si mancarurile pe care le pregatesc.

  2. Pingback: Coconut Addiction | sportychoco

Leave a Reply

