Gustare tropicala

 

Inainte de antrenamentul de astazi am servit aceasta delicioasa gustare.

 

 Am preparat-o cu ajutorul iaurtului de cocos despre care v-am vorbit ieri.

 Se prepara in cateva minute si contine doar 5 ingrediente:

 –         100 ml iaurt de cocos

–         o tulpina de telina apio

–         o felie de ananas

–         cacao nibs

–         optional coaja de lamaie rasa si miere de albine

  Se amesteca toate ingredientele intr-un vas si pofta buna! O gustare delicioasa, sanatoasa si plina de nutrienti esentiali.

Iaurtul de cocos contine calciu, magneziu si vitamina B12. De asemenea contine probiotice, bacteriile necesare pentru o digestie buna.

 Telina este foarte utila in slabire si pentru o piele frumoasa.Este o foarte buna sursa de acid folic, vitaminele A, B 6, calciu, magneziu, potasiu, fier.

 Ananasul contine toata gama de vitamine (A, B, C, E), acid citric, acid malic, iod, magneziu, potasiu, fosfor, calciu, mangan, sulf, fier, zaharoza, glucoza, celuloza  si bromelina. Acesta ajuta la scaderea in greutate, datorita continutului de bromelina.

 Cacao nibs(sfaramatura din boabe de cacao)  contin magneziu, sulf, antioxidanti, enzime, nutrienti esentiali pentru sanatatea inimii si combaterea stresului.

 Dupa ce am consumat aceasta gustare am avut suficienta energie cat sa termin acest workout.

 Si o poza cu ajutoarele mele, care ma insotesc la fiecare antrenament:

 

Va las acum. Fug la o sedinta foto! Va vorbesc despre ea maine.

 V-am pupat!

About sportychoco

Raw food, Sport, Handmade Cosmetics
This entry was posted in Retete. Bookmark the permalink.

2 Responses to Gustare tropicala

  1. ELIDA SALAGEANU says:

    Buna Irina,
    Am citit ce ai publicat pana acum si mi-au placut retetele tale deocamdata vizual dar cred ca sunt si bune.
    Ce nu am vazut, unde iti sunt produsele cosmetice?Oricum nici nu am prea mult timp sa navighez pe blogul tau dar o voi face cand dispun de timp.As vrea sa tin legatura prin email cu tine si de ce nu si vizite acasa dar mai discutam.
    Te sarut
    Elida

  2. sportychoco says:

    multumesc pentru aprecieri Elida. Tinem legatura. Produsele cosmetice inca nu le- am postat pe blog, dar urmeaza sa le postez. Tinem legatura! te sarut si eu.

Leave a Reply

