“Sursa de inspiratie”

Gata si antrenamentul de astazi. Uh!

 Mi-am reincarcat bateriile cu un pranz delicios si fit, un combustibil excelent dupa antrenament. 

 Acum, in pauza dintre niste intalniri am putin timp sa impartasesc ceva cu voi.

 Astazi de dimineata, cand citeam presa online, insotita de o ceasca de ceai verde Gunpowder , ce credeti ca vede  ochiul meu? Domnisoara Alexandra Rosca, de la “dietadeslabire” cum isi autointituleaza proaspatul lansat blog a facut aceeasi pasiune ca si mine pentru cocos… Cand ma uit mai bine, zaresc doua dintre articolele mele pe blogul domnisoarei. Copy paste cu poze cu tot, doar data difera, ca doar le-a publicat dupa ce le-am publicat eu.

 Hm. Mi-am verificat cu atentie emailul. Nu am gasit nici un email in care mi se cere permisiunea sa mi se foloseasca articolele, in caz ca blogul Alexandrei este un agregator de articole de pe alte bloguri. I-am lasat si doua comentarii pe blog, care nu au fost aprobate pana acum.

 Anyway, amuzanta intamplare. Nici nu am scos bine capul in lume cu proaspatul meu blog ca iata sunt o sursa de inspiratie pentru altii. Nu ma citesc doar jumatatea mea, Dragos, sora mea Amalia si mama. Hihi.

 Voi ce parere aveti despre asta?

PS: aveti aici si aici articolele, in caz ca nu le-ati citit pe blogul meu.

About sportychoco

Raw food, Sport, Handmade Cosmetics
This entry was posted in Diverse, Intro. Bookmark the permalink.

7 Responses to “Sursa de inspiratie”

  1. Dragos says:

    Trist, dar era de asteptat. Surprinzator este cat de repede s-a intamplat. Din pacate nu isi da seama ca nu va putea niciodata valorifica in mod serios acest continut furat pentru ca nimeni nu se va asocia cu o persoana cu asemenea preocupari (advertiseri, firme, etc). Iar in acest mediu minunat care este internetul este foarte usor sa demasti pe cineva.
    Iti doresc succes si sa produci cat mai mult continut care sa merite furat.

  2. sportychoco says:

    multumesc pentru incurajari!

  3. amy says:

    esti plagiata , deci existi :)))
    priveste partea plina a paharului , asa cum ai zis si u , esti o sursa de inspiratie pt altii ;))
    sa-mi dai si mie blogul domnsoarei te rog,pt k cine fura de la surioara mea , fura de la mn x(
    PUP

  4. amy says:

    Am gasit blogul , ce-i drept a fost greu s dau click acolo unde scrie “aici”. Ce s zic , pt unii e greu sa gandeasca si sa produca noi retete PROPRII!!!!
    Dar think positiv , ti-ai facut fani :)) yuhuuuuu :”>

    • sportychoco says:

      hihi! dar ai vazut a dat copy paste; jumatatea mea, Dragos i-a aprobat si ei iaurtul.aceeasi jumatate a mea e si jumtatea ei, hihi.
      Nici nu mi- a aprobat comentariile pe care i le- am lasat pe blog, comentarii in care ii ceream explicatii pentru republicarea articolelor mele. Cand furi articole generaliste dai copy paste, dar sa furi articole personale cu copy paste?intelegeam sa fure doar reteta, dar exprimarile personale? chiar asa sa fii sa n- ai idei personale? practic blogul este un jurnal online. nu ne putem copia jurnalele. hihi
      oricum amuzanta tare intamplarea. auzisem eu de furtutile din mediul online, dar nu ma asteptam sa fie chiar asa.

  5. Alexandra Rosca says:

    Salut,
    Relax, le-am sters.
    Incerc sa fac ceva, inca nu stiu ce😦 si ce am gasit pe net am dat copy -paste sa vad cum arata, ce pot modifica, s.a.m.d.
    Si daca nu spuneai nimic, oricum nu ramaneau asa, erau intr-o forma bruta, oribile :))
    Scuze daca te-am suparat cu ceva si spor in continuare., sau POFTA BUNA! :))

Leave a Reply

