Alimente utile in slabire

Ca personal trainer primesc mereu intrebari legate de slabire. Ce sa mananc ca sa slabesc? 

M-am gandit pentru inceput sa public o lista cu alimentele care nu ar trebui sa lipseasca din nici o dieta sanatoasa. 

Proteine:carne slaba rosie, somon, oua, iaurt fermentat natural, fasole neagra, tempeh, branza de vaci, piept de pui, piept de curcan, suplimente proteice.

 Legume si fructe:spanac, rosii, ananas, broccoli, varza, conopida, portocale, afine, zmeura, capsuni, salata, banane, grepfruit, kale, praz, castraveti, sprouts(seminte germinate)

 Carbohidrati : ovaz, quinoa, orez salbatic, amaranth, hrisca, mei. 

Grasimi bune: mix de nuci(caju, nuci, migdale, alune de padure), avocado, ulei de masline extravirgin, ulei de peste, seminte de in(macinate),seminte de chia, lapte de cocos, unt de cocos.

 Bauturi: ceai verde, suc de iarba de grau 

Puteti incepe prin a include unul dintre aceste alimente la fiecare masa sau gustare. Aveti cateva retete pe blogul meu.

Voi mai publica si alte retete care sa includa aceste alimente, pentru a va da o mana de ajutor.

 V-am pupat! Fug sa-mi impachetez proaspat manufacturatele deodorante. Stati pe aproape, veti gasi in curand noi produse in magazinul meu.

About sportychoco

Raw food, Sport, Handmade Cosmetics
This entry was posted in Sanatate. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

