Ce am mai facut in ultimul timp

Scuzati-mi, va rog absenta de pe blog din ultima perioada, insa multitudinea de comenzi, antrenamentele intense, lipsa internetului, precum si mutatul in casa noua, m-au tinut departe de blog…

Am tot impachetat si despachetat, mi-am amenajat noua casa, am creat cosmetice noi si am experimentat retete pe care vi le voi impartasi in postarile viitoare.

Mi-am amenajat noul salon de fitness, bucataria, baia si dormitorul, insa mai am de amenajat camara si biroul, pe care planuiesc sa le termin saptamana aceasta.

Sunt epuizata, dar ma voi odihni in minivacanta de doua saptamani pe care eu si Dragos o planificam pentru luna iunie.

Una peste alta sunt foooarte fericita in acest moment, am avut parte numai de realizari in aceasta prima jumatate de an si am cunoscut multi oameni deosebiti, pe care m-am putut baza. Mi-am propus sa o tin tot asa.

Acum ca m-am asezat la casa mea si am un birou nou nout, confortabil, spatios si luminos, voi scrie mai des pe blog. In plus, am experimentat atatea retete, cosmetice si am citit o multime de lucruri interesante, pe care astept cu nerabdare sa le impartasesc cu voi.

 Fug sa etichetez proaspat manufacturatul sampon si revin cu noutati, asa ca stati pe-aproape!

About sportychoco

Raw food, Sport, Handmade Cosmetics
This entry was posted in Diverse. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

