Samponul perfect

Doamnelor, domnisoarelor si domnilor va prezint samponul ……PERFECT!

Dupa indelungi cercetari si experimente, la cererea unei cliente, am descoperit in sfarsit varianta ideala de sampon – samponul din seminte de in – sampon adaptat dupa reteta Victoriei Boutenko.

E muuuuuulta munca si migala in realizarea acestui sampon, dar rezultatele mi-au demonstrat ca merita efortul!! Parul mi s-a regenerat considerabil dupa folosirea samponului din seminte de in, a capatat luciu, volum si nu mai e nevoie de balsam.

Mai mult, nici nu mi se mai ingrasa parul atat de repede. Nu va faceti griji, nu veti ramane cu coji de la semintele de in prin par, deoarece le-am emulsifiat in robotul de bucatarie si le-am strecurat atent.

 Acest sampon este potrivit tuturor tipurilor de par. Este aprobat si de Dragos, jumatatea mea consumator superexigent in ceea ce priveste sampoanele si cosmeticele in general.

Este hidratant si revitalizant, curata parul in profunzime si nu il incarca. Parul nu ramane gras sau imbacsit dupa folosirea acestui sampon.Nici nu este necesara clatirea cu solutie de otet de mere, dupa utilizare, ca in cazul celorlalte sampoane preparate acasa. Are efect de 2 in 1, actioneaza ca sampon si balsam.

 Contine seminte de in hidratate in prealabil si macinate, uleiuri saponificate de cocos si masline,ulei de ricin si miere de albine. Toate organice si raw, megabenefice pentru par si pielea capului. Tocmai de aceea va recomand sa pastrati samponul la frigider, sau macar intr-un loc uscat si racoros, pentru ca ingredientele organice si raw sunt perisabile in prezenta unor temperaturi ridicate, sau a aburului si umezelii din baie.

 

De cand l-am manufacturat, samponul din seminte de in este cel mai bine vandut produs cosmetic al meu, alaturi de deodorantul SuperBriosa, pe care apropos, acum cu temperaturile ridicate, l-am ambalat in cutiuta, pentru a nu se topi.

 

Samponul poate fi cumparat de aici sau poate fi comandat la casa Rawz.

Fug sa pregatesc un brownie proteic, pufos si megaciocolatos, a carui reteta o voi prezenta maine!

 Pupici!

About sportychoco

Raw food, Sport, Handmade Cosmetics
This entry was posted in Produse. Bookmark the permalink.

4 Responses to Samponul perfect

  1. Pingback: Regeneratorul | sportychoco

  2. Pingback: Geluri de dus supercremoase | sportychoco

  3. Gabi says:

    Rezultate in combaterea matretii?🙂 Oricum, as vrea sa-l incerc…

    O zi frumoasa si succes pe mai departe!

  4. sportychoco says:

    Da. Este eficient in combaterea matretii. Contine ulei de cocos, care combate matreata. Mai contine uleiuri esentiale de arbore de ceai si de rozmarin si ele un aliat de nadejde in lupta impotriva matretii. Acest sampon hidrateaza scalpul si ii echilibreaza ph-ul.

    Multumesc pentru urari!

Leave a Reply

