Art Bazar

Am fost la Art Bazar, targ caracterizat prin bun gust si creativitate, asa cum il numesc si organizatorii.

 Am admirat aici o multime de produse handmade: haine, accesorii, bijuterii, jucarii, cosmetice, tablouri realizate de artizani talentati.

 

Jucarii din lana impaslita

                                                        

Am fost in primul rand pentru ca nu-mi mai puteam lua gandul de la rochita aceasta cu maci, realizata de doamna Adriana Serban.

Imi doream tare mult sa o probez, iar targul era un prilej bun. Desigur ca am cumparat-o, pentru ca odata imbracata, m-a cucerit. Cu aceasta ocazie, am gasit la doamna Adriana si o rochita deosebita pentru un eveniment la care voi participa curand. Am cumparat-o si pe aceea si mi-am luat o piatra de pe suflet pentru ca imi era foarte greu a gasesc ceva pe gustul meu. Toate creatiile sunt unicat, prin urmare sunt scutita de teama ca va fi cineva care va purta aceeasi rochie ca si mine.

 Cateva poze cu creatiile doamnei Adriana Serban, creatii pe care le puteti admira si magazinul dansei.

 

Flori si accesorii din lana impaslita care scot din anonimat orice tinuta 

Tot la targ am mai admirat tablouri superbe, realizate de Maria Dermengiu.

 

Sapunuri 100% naturale realizate manual din uleiuri si unturi vegetale de la Savon Exquis.

 

In concluzie mi-a placut la targ si daca sunteti in cautare de cadouri pentru voi sau pentru cei dragi va recomand sa treceti pe la targ in weekend, pentru ca aveti de unde alege. Mai multe detalii despre targ gasiti aici.

 

Spor la cumparaturi si sa aveti un sfarsit de saptamana minunat!

About sportychoco

Raw food, Sport, Handmade Cosmetics
This entry was posted in Diverse. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

