Weekend

Noaptea trecuta am fost la o nunta. Mona, colega lui Dragos de la marketing s-a casatorit. Nunta a avut loc la Ambasad’or, in Otopeni. A fost o nunta cu rafinament si bun gust. Originala de la invitatii pana la verighete. Verighetele mi-au placut la nebunie. Au avut un aer vintage. Se vede ca mireasa lucreaza in domeniul Marketingului. Mi-a placut foarte mult ceremonia religioasa organizata in aer liber.A fost prima de acest gen la care am participat.

  Cu ocazia aceasta am cunoscut cea mai mare parte a colegelor lui Dragos. Mi-au placut Stefan si Marieta.

Am avut cu cine discuta despre alimentatia sanatoasa.  Colegele lui Dragos mi-au marturisit ca le plac prajiturelele gatite de mine.Mancarea a fost gustoasa si in portii rezonabile. Tortul a fost delicios. Original si asortat cu rochita miresei.

 Nu am prins buchetul miresei nici la aceasta nunta…. 

Am cunoscut-o pe Olivia, o fata inteligenta si stilata cu multa energie, PR-ul Trustului. Am primit cel mai frumos compliment de la ea. Mi-a marturisit ca i-ar placea si ei sa aiba si ea o relatie cum am eu cu Dragos si sa se priveasca cu iubitul ei cum ne privim noi doi. Love is in the air… Desi suntem de cinci ani impreuna nu ne-am saturat unul de celalalt si vrem sa ne fim alaturi unul celuilalt pana la sfarsitul vietii…

 Fug la antrenament. Astazi fac un antrenament de picioare impreuna cu Dragos in studio-ul nostru de fitness. Am pus cap la cap niste exercitii intr-un program special creat pentru el.

 Dupa antrenament, ma asteapta o zi lunga in laboratorul SportyChoco.

Revin cu noutati maine, asa ca stati pe aproape.

 Ce ati zice de o rubrica de fashion & style pe acest blog?  

V-am pupat!

About sportychoco

Raw food, Sport, Handmade Cosmetics
This entry was posted in Diverse. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

