Vacanta

Numai o zi ma mai desparte de Portugalia.Maine dimineata la ora 6 decolam. Iuhuu…

Astazi mi-am facut bagajul. Pentru haine m-am inspirat de aici. Am pregatit si cateva prajiturici fit sa avem la noi pe durata zborului, pentru ca mancarea din avion si din aeroport lasa de dorit….Am pus si cateva legume – apio, castravete. Fructe : mere si banana pentru Dragos.

Boabe de cacao pentru energie….

Mix de nuci si goji berries

Sa avem pana la pranz, pana cand vom ajunge in Lisabona sa ne incarcam bateriile…. Mi-am impachetat tot arsenalul de cosmetice SportyChoco, evident: deodorantul, crema cu protectie solara, sapunul, demachiantul, crema pentru ochi, gelul intim, balsamul de buze, samponul din seminte de in.

 Nu mai am rabdare. Nici n-as mai dormi…..

 Merg sa-mi fac un smoothie si sa continui pregatirile.

 Va pup mult!!!

About sportychoco

Raw food, Sport, Handmade Cosmetics
This entry was posted in Calatorii, Diverse. Bookmark the permalink.

One Response to Vacanta

  1. Pingback: Cu ce ajung la aeroport? | sportychoco

Leave a Reply

