Cu ce ajung la aeroport?

Inaugurez cu aceasta postare rubrica Tips & Tricks.

Mie imi place nespus sa calatoresc pe alte meleaguri. Pentru a ajunge in tari straine iau avionul. Si ca sa iau avionul trebuie sa ajung la aeroportul Otopeni. Orarul zborurilor nu coincide intotdeauna cu cel al prietenilor, deci nu ma pot baza intotdeauna pe ei sa ma duca la aeroport. Apelez la 783, dar acesta circula doar in intervalul 5:30 – 23:00. Singura optiune ramane taxiul.

Probabil ca multi dintre voi sunteti deja familiarizati cu tarifele taxiurilor care stationeaza in fata aeroportului la “Sosiri”. Poate multi dintre voi ati si platit acest serviciu la suprapret. Mie si lui Dragos ni s-a intamplat de doua ori. Am platit o data 50 roni, de la aeroport pana la Piata Presei Libere, iar alta data 60 roni, tot aceeasi distanta. Si asta in conditiile in care tariful este de 3,5 roni pe km, iar distanta dintre aeroportul Otopeni si Piata Presei Libere este de 10 km…. 

 Anul acesta cand am plecat in Portugalia, aveam avion la ora 6 dimineata. Ne facusem deja check-in-ul pe internet. Am facut comanda la taxi, care ne-a transportat din fata casei, din zona Vatra Luminoasa pana la aeroportul Otopeni. Cat credeti ca a costat cursa?Ei bine 27 ron.Bun.

 La intoarcerea in tara, desigur taximetristii care efectueaza curse la suprapret, erau aliniati in fata aeroportului. Au o intelegere cum ca trebuie sa iei prima masina din linie. Ok, ne foim, ne invartim, toti cei din fata erau taxi “no name”, care-si asteptau linistiti “prada”. Cat credeti ca cereau pe cursa? 90 ron. Da! aceeasi cursa, pe care la plecare am platit 27 ron. Si tot invartindu-ne pe acolo cu bagajele, un domn amabil, tot taximetrist, ne-a dat o informatie valoroasa, care ne-a salvat bugetul. Daca mergeti 30 de metri mai jos, veti gasi acolo taximetristi ok, cu aparat de taxat, taximetristi de la firme cunoscute, care nu va vor incasa la suprapret. Am luat de acolo un astfel de taxi, am vazut ca erau mai multi oameni care asteptau acolo, probabil stiau acest pont. Noi nu l-am stiut pana acum. Ne-ar fi fost util daca il stiam pana acum si tocmai de aceea m-am gandit sa impartasesc aceasta informatie cu voi. Cursa a costat 30 ron. I-am lasat 35 pentru ca am fost multumiti si fericiti ca nu am mai fost intepati….

 Asadar daca aveti nevoie de taxi, la sosirea pe aeroport, mergeti 30 de metri mai jos si veti gasi taxi ok, de la firme cunoscute, cu aparat de taxat.

 Enjoy!

About sportychoco

Raw food, Sport, Handmade Cosmetics
This entry was posted in TIps&Tricks and tagged , . Bookmark the permalink.

10 Responses to Cu ce ajung la aeroport?

  1. Dana says:

    Sau poti sa faci comanda la o firma care iti place, ca au voie sa vina. Nu au voie sa stationeze si d-asta nu ii gasesti acolo.

  2. Ce inseamna 30m mai in jos?

    • sportychoco says:

      la aeroport, cand iesi pe la terminalul sosiri, faci dreapta si cobori pe unde coboara masinile.vei vedea acolo taxiuri de la firme autorizate si alti oameni asteptand si luand taxiurile.

  3. danny says:

    De la ce firma era taxiul cu care ai mers la aeroport, voi avea si eu nevoie in curand sa merg de la piata Delfin ?

  4. sportychoco says:

    taxiul cu care am mers la aeroport era de la firma taxi leone 9425

    • danny says:

      Multumesc pentru informatie, cred ca ar fi Ok si alte firme de taxi cu tarife bune (in jur de 1.40 lei/km): taxi Meridian, Speed taxi s.a. Am sa fac comanda atunci de dimineata la una dintre acestea.

  5. sportychoco says:

    da, oricare dintre aceste firme ar fi ok.

    • danny says:

      Acum, dupa ce am revenit in tara, confirm si eu costul calatoriei cu taxiul (Meridian Taxi) de la Piata Delfin la aeroportul Otopeni a fost aprox 32 lei si la dus (ora 4.20) si la intors (ora 0.45). Taximetristul care m-a dus la aeroport m-a invatat ca la intoarcere sa nu caut la intamplare un taxi, ci sa fac comanda la ei. Asa am si procedat, dupa care am primit indicativul masinii si m-am inteles cu soferul unde ne intalnim, exact unde spuneai si tu, la 30 – 40 m mai jos de iesirea din aeroport. Pe drum mi-a povestit cum sunt alungati din zona aeroportului de firma de paza, dar totusi, prin diverse metode, reusesc sa preia clientii care apeleaza la ei. De aceea ma intreb unde este capitalismul si libera concurenta. Poate toti cei care nu ne dau banii afara din casa si mergem uneori cu taxiul la Otopeni, ar trebui sa protestam prin diverse metode la aceasta incercare de furt pe fata din buzunarele noastre.
      Multumesc @sportychoco.

  6. sportychoco says:

    tare ma bucur ca ti-a folosit informatia!

Leave a Reply

