Geluri de dus supercremoase

Lucrez de ceva timp la crearea unor geluri – crema pentru dus care sa-mi rasfete pielea. Desigur ca odata intrata in laborator nu ma puteam opri la unul singur…De aici se trage si disparitia mea misterioasa….  

 Am vrut sa am cate unul pentru fiecare moment al zilei si adaptat mai multor cerinte ale pielii. Toate au insa o trasatura comuna: sunt supercremoase si hidratante. Si asta pentru ca le-am preparat din gelul de seminte de in, va amintiti de el?

 Gelul din seminte de in(emulsia de seminte de in) exceleaza prin continutul de acizi grasi esentiali omega 3. Acestia previn aparitia eczemelor, uscarea pielii si inflamatiile cutanate. Am realizat gelul din seminte de in folosind infuzie de ceai verde cu iasomie, pentru tonifierea pielii si mentinerea elasticitatii acesteia.  

 La aceasta emulsie miraculoasa am adaugat ulei de cocos raw extravirgin. Acesta hidrateaza si inmoaie pielea, prevenind imbatranirea acesteia. Folosit in mod regulat, uleiul de cocos amelioreaza simptomele eczemelor. Ajuta de asemenea in infectii fungice ale mainilor si picioarelor.

 Imi place sa folosesc uleiul de cocos si pentru spuma bogata pe care o asigura produselor de curatare – sampon, sapun, gel de dus.

 Am adaugat si un strop de miere de albine. Pentru ca are proprietati nutritive si un important rol de hidratare a pielii.

 Toate acestea le-am incorporat in crema de sapun soft preparata de mine din uleiuri saponificate de cocos si masline.

  And now, the winners:

 My morning in Tahiti  – vanilie, cocos, portocala si lamaie.Toate se contopesc intr-o mireasma care aminteste de plaje exotice. Hidrateaza, catifeleaza, energizeaza. Este foarte potrivit pentru dimineata sau pranz.Veti avea energie toata ziua.

 Somnic Pufos – lavanda si musetel. Nu il folositi dimineata! Nu va veti mai dori sa mergeti la birou… Seara insa va va ajuta sa aveti un somn profund cu vise frumoase. Promit.

 Minty – pentru zilele toride de vara in care vreau sa ma racoresc.

 SuperChocolate – gel de dus pentru mentinerea si accentuarea culorii pielii bronzate. Preferatul meu desigur. Ma ajuta sa-mi mentin bronzul din Portugalia. Cu catina, portocale, ciocolata si pigment mineral. Nu stii daca sa il mananci sau sa iti rasfeti pielea cu el. Glumesc…dar miroase delicios. A ciocolata si portocale.Yum.

 Toate gelurile de dus au un Ph neutru. Pot fi folosite zilnic. Nu irita pielea. Dimpotriva, o catifeleaza si o hidrateaza. Le puteti comanda de aici. Le voi incarca astazi in magazin, mai aveti putina rabdare cu mine.

Later update: Produsele sunt disponibile in magazin

 In curand:

 Apple pie– gel de dus cu efect de scrub delicat. 

Milk&Honey – cu lapte de cocos si miere pentru hidratarea pielii sensibile.

 Apple Pie si Milk & Honey nu sunt inca gata. Trebuie sa imi soseasca in curand unele ingrediente necesare pentru realizarea lor, dar am fost nerabdatoare sa vi le prezint.

 Am ceva vesti si noutati pentru voi. Pe langa produse noi si ambalaje noi(disponibile in curand) pentru gama SportyChoco, mai am si alte noutati… Dar nu vi le divulg pana cand nu sunt gata. Sh!

 Ma reintorc in laborator. Am de pregatit marturii dulci pentru o nunta…200 de bucati.

 Cum ma eliberez voi posta un desert rapid apetisant. Nu am uitat de postarile pe care vi le-am promis –Algarve si Portugalia Tips&Tricks.   

 Va pup mult si va doresc un weekend minunat!

About sportychoco

Raw food, Sport, Handmade Cosmetics
This entry was posted in Produse, Sporty News and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

