Miniprajiturele divine

Dragii mei, v-am promis un desert. Este un as in maneca atunci cand vreti sa preparati ceva rapid, sanatos, fara prea multe ingrediente si fara prea multe batai de cap. Nu necesita coacere. Daca mai aveti si invitati pe care vreti sa-i tratati cu un desert gourmet, ei bine acesta este foarte potrivit.  

Eu am folosit:

4 linguri unt de macadamia raw made by me – dar il puteti inlocui cu orice fel de unt de nuci vreti voi:de arahide, de migdale, de alune de padure, caju, pecan, brazilia crude sau prajite

4 linguri unt de cocos raw organic(cel mai bun la casa rawz)

4 linguri cacao cruda organica (tot de la casa rawz )

160 gr banana foarte bine coapta(o banana mare)

un praf de sare

pastaie de vanilie(doar miezul)

optional puteti adauga sirop de artar, de agave sau miere, daca banana nu vi se pare suficient de dulce; eu nu am adaugat, banana mi se pare suficient de dulce. 

Amestecati toate ingredientele intr-un robot de bucatarie sau blender si procesati pana la omogenizare. Crema obtinuta turnati-o in forme de silicon sau intr-o tavita si introduceti-o la frigider sau la congelator pana cand se intareste. Eu am introdus miniprajiturelele pentru o ora la congelator. Din aceasta compozitie mi-au iesit 9 minibriose.

Daca nu mai aveti rabdare si va plac deserturile crema o puteti consuma ca atare, dupa ce ati scos-o din blender. Dar puneti-o pe farfuriuta, decorati-o si savurati-o, hihi – stiti la ce ma refer!SH!

Desi nu contine zahar aceasta prajiturica este delicioasa! Daca insa simtiti lipsa zaharului, sunteti liberi sa adaugati, dupa gust. Va recomand insa sucre de canne. Este mult mai putin agresiv pentru corp. Daca nu stiti despre ce vorbesc aveti amanunte legate de consumul de zahar aici. Eu prefer deserturile fara zahar. Dulceata bananelor bine coapte imi este suficienta. Iar combinatia dintre untul de migdale si ciocolata Rocks my Socks!, vorba americanului.

 De asemenea va puteti juca in voie cu condimentele. Puteti adauga scortisoara, ghimbir, coaja de lamaie, coaja de portocale, menta.

Savurati-le si impartiti-le cu cei dragi!

Kisses!

About sportychoco

Raw food, Sport, Handmade Cosmetics
This entry was posted in Raw Food, Retete and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Miniprajiturele divine

  1. Ce bine arata!!🙂 Tare ma bate gandul sa le incerc si eu, mai ales ca trufele tale ciocolatoase imi plac asa de mult… Am totusi o intrebare: untul de cocos se poate inlocui cu ulei de cocos? sau sunt acelasi lucru? Pana acum in comert am gasit doar ulei de cocos.

Leave a Reply

