Follow your heart!

Maxima mea preferata in jurul careia imi construiesc existenta:  

Sursa: http://www.desicomments.com/

Pentru ca imi place sa-mi las pasiunile sa-mi calauzeasca firul vietii. Pentru ca vreau sa fructific fiecare secunda, incercand sa acord timp doar lucrurilor care conteaza cu adevarat pentru mine! Pentru ca am observat de-a lungul timpului ca doar daca fac ceva din pasiune ma pot dedica 100% acelui ceva si doar asa obtin rezultate impecabile!Pentru ca fac cu pasiune tot ceea ce fac si vad jumatatea plina a paharului….

 Pe voi ce principii va calauzesc?

About sportychoco

Raw food, Sport, Handmade Cosmetics
This entry was posted in Diverse and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Follow your heart!

  1. Sunt in totalitate de acord cu ceea ce spui tu. Si eu fac numai ce imi doresc. Fara compromisuri.
    “Find a job that you love and you will never have to work a day in your life”. Aceasta zicala mi se potriveste ca o manusa. Cand faci ceea ce iubesti cu adevarat, nu mai exista conceptul de servici, de munca, de ceva ce TREBUIE sa faci sa poti trai la un nivel decent… Este o adevarata placere sa te trezesti in fiecare dimineata stiind ca vei face ceva ce te implineste sufleteste, te bucura enorm, ca ajuti oameni si culegi aprecieri, laude si multa iubire.
    Un alt principiu dupa care traiesc este “Carpe Diem”. Incerc sa traiesc fiecare clipa la intensitate maxima. Pentru ca nu am posibilitatea de a repeta/repara ceva din trecut iar viitorul nu este batut in cuie sa stiu cu siguranta ce imi va aduce. Nu ma gandesc la ce a fost, la ce va fi.. ci la prezent. Gandesc acum si aici.

Leave a Reply

