Omleta cu cocos

Dupa antrenamentul de astazi m-am rasfatat cu o omleta delicioasa cu cocos. Este un combustibil excelent dupa un antrenament intens.

 Are o aroma fina de cocos. Este cremoasa si laptoasa. Foarte satioasa. Ideala pentru cei care prefera gusturile exotice.

 Am folosit: 

 1 ou de tara

3 albusuri

3 linguri lapte de cocos organic Rapunzel (de la Naturalia)

3 linguri fulgi de cocos organici Rapunzel (de la Naturalia)

Intr-un castron am batut oul impreuna cu albusurile. Am adaugat fulgii de cocos. Am pus laptele de cocos intr-o tigaie antiaderenta, la foc mic. Cand s-a incalzit laptele de cocos am adaugat mixtura de ou, albusuri si fulgi de cocos. Am acoperit cu un capac. Am copt la foc mic aproximativ 10 minute. Atentie sa nu o ardeti!

 Am servit cu salata iceberg si andive, alaturi de un ceai verde(Gunpowder organic, preferatul meu) si un pahar cu apa plata.

 Delicios! Iar data viitoare cand imi voi mai prepara aceasta omleta(foarte curand!) ma gandesc sa adaug si niste cuburi de ananas yum yum. Sau sa o servesc cu cateva felii de ananas la gratar….

Daca vreti puteti adauga sare, piper, chilli, in functie de gustul vostru. Eu am preferat fara. Puteti adauga si unt de cocos, daca nu vi se pare suficient de grasa.

Va pup mult si va doresc un weekend excelent!

About sportychoco

Raw food, Sport, Handmade Cosmetics
This entry was posted in Retete and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

