M-am mutat!

Incepand de astazi, Sportychoco este oficial in “.ro” Este gata noul site! YUPIIIII! Mai sunt cateva mici detalii de pus la punct, respectiv activarea paginilor de facebook si twitter, plus incarcarea in magazin a produselor. In curand veti putea comanda direct de pe “sportychoco.ro”, accesand sectiunea “magazin”. Pana atunci, insa, am reusit sa incarc in magazinul de pe Breslo, majoritatea produselor cosmetice. Mai am cateva noutati pentru voi, la capitolul cosmetice, nedivulgate inca. Urmeaza sa incarc si bomboanele zilele acestea.

Multumesc Alina, de la Crazy Designs, pentru minunatul site. A fost o colaborare excelenta!  

Fug la treaba, mai ales ca trebuie sa termin in timp pentru a putea ajunge la demonstratia culinara a Ligiei Pop .  

Va pup muuuult!

PS: pentru cei care v-ati obisnuit cu blogul acesta, voi continua sa scriu si aici, in paralel, o perioada, insa va astept pe www.sportychoco.ro

 

About sportychoco

Raw food, Sport, Handmade Cosmetics
This entry was posted in Anunturi and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to M-am mutat!

  1. flowerbomb says:

    Asa cum am promis…

    RAW PUB

    the matifier-fond de ten-by sportychoco

  2. sportychoco says:

    Supertare!Multumesc!

Leave a comment