Demo culinar

Aseara am fost la demonstratia culinara a Ligiei Pop. A fost o demonstratie deliciooooasa. Am mancat un platou cu prajituri raw, care mai de care mai gustoase si mai aspectuoase: tort de ciocolata cu frisca, prajitura de mere, biscotti si fursecuri rafaello. Am baut lapte de migdale…

 Ligia ne-a invatat sa preparam laptele de migdale, tortul de ciocolata cu frisca si biscotti. Biscotti raw vegani sunt absolut senzationali!!! Nici n-ati crede ca sunt raw sau ca nu contin ingrediente de origine animala. Am invatat unele trucuri pentru reusita cremei de cioco raw, cum sa facem o frisca delicioiasa, de unde sa ne aprovizionam cu ingredientele necesare, cum sa ne preparam singuri faina din amestecuri de seminte pentru prajiturele si o multime de alte lucruri interesante pe care trebuie sa le stie orice raw foodist care se respecta. A fost o atmosfera calda si prietenoasa cu oameni minunati, preocupati de un stil de viata sanatos. Reteta pentru prajitura cu mere o puteti vedea in show-ul Ligia’s Kitchen. Daca insa aveti nevoie de mai multe retete pentru deserturi de impresionat invitatii sigur veti gasi ceva pe gustul vostru in cartea proaspat lansata de Ligia Pop – Deserturi pentru copii si parinti sanatosi. O puteti achizitiona de la Raw Vegan Mall.

 Cu ocazia acestei demonstratii culinare am vazut si eu unde este sediul Quark si am vazut ce minunatii comercializeaza. Au nenumarate ustensile care ne fac viata mai usoara de la deshidratoare, storcatoare, roboti, cutite ceramice, la superalimente si multe asemenea. Merita vizitati.

Si cateva poze de la demo:

 

Va pup!

 PS: nu aruncati cu rosii pentru ca noul site nu are inca optiunea de comment!va fi disponibila in curand, pentru ca apreciez feedbackul vostru!

Acest post a aparut si pe www.sportychoco.ro

About sportychoco

Raw food, Sport, Handmade Cosmetics
This entry was posted in Evenimente and tagged , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Demo culinar

  1. flowerbomb says:

    My morning in Tahiti -gel de duş by Sportychoco

    RAW PUB

  2. flowerbomb says:

    Be my precious by sportychoco
    -am adaugat si logo-ul cu pisicutza in video-

    sclipici roz:)

Leave a Reply

