Pecan Chocolate Bars

…….homemade si low carb!

O varianta de baton low carb homemade care imbina aroma delicioasa de ciocolata cu cea a untului de migdale. Este o alternativa sanatoasa la batoanele proteice din comert, care contin glicerina sau calorii goale. Nu mai vorbesc de continutul de carbohidrati si grasimi hidrogenate…

Pentru realizarea lui m-am inspirat din cartea lui John Berardi, “Gourmet Nutrition”.

Este delicios si satios. Se prepara in 15 minute. Poate fi consumat in orice interval, ca gustare intre mese. Nu este tipul acela de baton, care poate fi consumat doar dupa antrenament, datorita continutului ridicat de carbohidrati.

½ cup nuci pecan crude
½ cup migdale crude
½ cup unt de migdale(reteta cerea unt de arahide, eu insa il prefer pe cel de migdale SportyChoco, evident)
1/3 cup seminte de in macinate in prealabil (eu am folosit in auriu)
1 lingura cacao
indulcitor la alegere, dupa gust – eu am folosit ¼ cup sirop de agave
1 ou intreg plus doua albusuri

Pentru cei care consumati pudre proteice, puteti adauga 6 masuri. Reteta originala contine si 6 masuri de proteina izolata de zer. Eu nu consum, prin urmare am sarit peste acest pas. Pentru data viitoare ma gandesc sa adaug niste branza de vaci in compozitie.

Se pun toate ingredientele in robotul de bucatarie, se blendeaza bine pana cand capata o textura cremoasa. Se toarna compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt. Se coace in cuptorul preincalzit timp de 12 minute. Din aceasta compozitie ies 6 batoane.

Sunt delicioase si satioase, numai de bune de luat la pachet, la sala, la birou la scoala sau oriunde mai plecati. Eu am mancat un baton din acesta alaturi de rondele de legume(castraveti, telina apio). Lui Dragos i-am facut un topping din iaurt si miere pentru batonele. Nu consumati aceste batoane alaturi de mere, banane sau alte surse de carbohidrati daca vreti sa aveti un abdomen plat!

Enjoy!

Aceasta postare a aparut si pe www.sportychoco.ro Va astept pe noul site!

About sportychoco

Raw food, Sport, Handmade Cosmetics
This entry was posted in Retete Fit and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Pecan Chocolate Bars

  1. flowerbomb says:

    Biscuiţi din seminţe by sportychoco:)

    RAW PUB

  2. flowerbomb says:

    Draga mea ,
    as vrea sa ma instalez si pe forumul getfit.ro al lui Cristian Margarit(www.cristianmargarit.ro)-are 8000 membri!!…doar ca momentan sunt probleme pe care sigur le banuiesti:
    Regulile forumului getfit.ro
    “5. Interdictii:
    Sunt interzise postarea de link-uri comerciale sau reclama la activitati comerciale fara aprobarea administratorului.
    Este interzisa postarea de adrese de mail sau numere de telefon pe forum. ”
    Asadar ,ar fi perfect daca ai vorbi in prealabil cu Cristian,poate chiar te-ar adauga in blogroll( e si Ina Todoran) si mi-ar da voie sa fac reclame pe forumul sau( pe 121.ro/forum am fost ” banata”).M-am gandit cumva sa intermediez chestia asta, dar cea mai indreptatita e persoana care produce.Cred ca ar fi incantat de “sportychoco”,pentru ca asta promoveaza si el:health food + sports=>it works wonders:).O colaborare cu el ar fi wow,plus ,cum si el marturisea, viseaza la o televiziune in acest domeniu.
    WPD:A winner is a dreamer who never quits!
    WPD-Wisdom Pink Diamond
    Sa ma tii la curent,nu in tensiune!:)Sclipici roz!Salutari lui D.!
    As fi vrut sa inregistrez si azi (am gasit o piesa divina si foarte fresh pe armadaTV),dar trebuie sa ma trezesc devreme maine,am un curs de actorie la UNATC:)(fac si d-astea in salturi).
    Iti mai scriu aici:)

  3. flowerbomb says:

    à propos de healthy food, CM e chiar tolerant vis -à-vis de meat & diary products,asadar noi, prin RAW PUB diversificam alimentatia si nu in scopul de a ne impune punctul de vedere:)
    In noile retete de bombonele sa adaugi si seminte de PIN! :p

  4. flowerbomb says:

    TRUFE CIOCOLATOASE by sportychoco :p
    RAW PUB

Leave a Reply

