Invitatie la rasfat

Duminica, pe 27 martie, va invit la Rin Grand Hotel din Bucuresti la Targul de Primavara Raw Vegan. Targul se va desfasura intre orele 10:00 – 20:00, iar accesul va fi gratuit.

 Veti avea ocazia sa va rasfatati cu delicatese  raw vegane, superalimente, vlastari, fructe si legume bio. Tot aici veti gasi carti de bucate raw vegan si aparate de ultima generatie pentru prepararea unor mese delicioase si sanatoase, cu care veti impresiona si cel mai exigent invitat. De asemenea veti putea incerca sapunuri si creme organice lucrate manual.

 Daca la editia de toamna a acestui targ am stat ascunsa in coconul meu cu deliciile pe care le pregatesc, acum m-am decis sa-mi scot in lume creatiile. Pe 27 martie voi fi acolo cu bunatatile pe care le pregatesc. Veniti pentru ca veti avea ocazia sa gustati din toate produsele pe care le fac si de asemenea, veti putea sa testati toata gama de cosmetice Sporty Choco. V-am pregatit o multime de surprize si produse noi. Atat va spun deocamdata.

 Mai multe detalii despre targ gasiti la Ligia Pop, care organizeaza acest targ impreuna cu Quark SRL.

Sa aveti o saptamana excelenta!

About sportychoco

Raw food, Sport, Handmade Cosmetics
This entry was posted in Raw Food. Bookmark the permalink.

2 Responses to Invitatie la rasfat

  1. Pingback: Cosmetice by Sporty Choco | sportychoco

  2. Pingback: Aparitie media | sportychoco

Leave a comment